środa, 14 sierpnia 2013

Sukienki!

Cześć!
Dzisiaj pokażę Wam parę sukienek na lato oraz moje własne stylizacje z ich udziałem! Zapraszam do czytania!
Oto parę letnich sukienek Maxi:
1.
Piękna, miętowa i zwiewna. Idealnie nadaje się w połączeniu ze złotymi sandałami :) Wygodna zarówno na miasto jak i plaże! ;)
2.
Kremowa...Moim zdaniem bardziej na wieczór ze złotymi dodatkami :)
3.
Oraz żółta! Jeśli chcesz zwrócić na siebie uwagę dodaj do niej słomiany kapelusz oraz buty na dużym obcasie ;)

Teraz czas na moje stylizacje z udziałem sukienek. :)
1.
Ten zestaw idealnie nadaje się na wieczorny spacer po mieście :) Sprawdzi się również w bardzo gorące dni :) Ja osobiście zakochałam się w tej łososiowej sukience oraz koronkowej torebce!
2.
Ta stylizacja jest bardzo dziewczęca i młodzieżowa :) Idealna na spotkanie z przyjaciółmi lub randkę! Złote dodatki idealnie komponują się z sukienką, balerinami oraz torebką w kolorach pudrowego różu!
3.
Natomiast ten Look można wykorzystać na bal lub też urodziny :) Kremowa sukienka...cieliste buty na platformie....i złote dodatki! Ta stylizacja powali wszystkich na kolana! ;)
4.
W tym zestawie podoba mi się naprawdę wszystko! Począwszy od pięknej sukienki na ramiączkach z zamkiem błyskawicznym, a skończywszy na kosmetykach które starałam się dobrać pod względem kolorystycznym :) Nic dodać nic ująć!
5.
Ostatnia stylizacja jest dla wielbicieli koloru miętowego :) Ta sukienka podbiła moje serce od samego jej zobaczenia! Jest po prostu cudowna! Ale żeby była jeszcze lepsza dodałam do niej buty na platformie w podobnym kolorze oraz złoto-morskie dodatki :) Podoba się? Bo mi bardzo!

I to by było na tyle jeśli chodzi o sukienki! Oczekujcie dziś jeszcze jednego posta! I mam nadziję że się podobało :) Jeśli tak to skomentuj bo to bardzo motywuje do dalszego pisania ;*

4 komentarze:

  1. WOW!Gratki dla nowej Blogerki!!! Super stylizacje i wyczucie klimatu:)Czekam na Twoje własne fotki z Twoimi zestawami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. podobało,podobało ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mysle ze wpisy były by jeszczce ciekawsze gdybys pododawała zdjecia swoje ! w ubraniach z twojej szafy :) dobrała byś se cos ładnego, na tobie wszystko ładnie lezy bo jestes bardzo ładna, chuda i masz przepiękne włosy ! tak ze pomysl nad tym :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamierzam robić takie posty, ale za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń