środa, 14 sierpnia 2013

Spódnice!

W tym poście pokaże wam parę spódnic na lato i moje stylizacje! Zapraszam! ;)
Spódniczki:
1.
Zwiewna, kremowa i dziewczęca! Wygląda jak pożyczona od baletnicy! <3
2.
Pomarańczowa i krótka. Ożywi ci stylizację!
3.
Czarna, a co najważniejsze skórzana! Jeśli chcesz uzyskać Rock'owy zestaw ta spódnica Ci w tym pomoże ;)
4.
Żółta i żarówiasta...Aby uzyskać najlepszy Look, reszta niech będzie spokojna np. biała koszulka i złote dodatki :)

Teraz moje stylizacje z udziałem spódnic!
1.
Moim zdaniem zestaw jest Rock'owy. Połączenie czerni i żarówiastej żółci daje oszałamiający efekt! Nieprawdaż? <3
2.
To również jest styl Rock'owy :) Dzięki pomarańczowym dodatkom i spódniczce całość nie jest nudna. Wręcz przeciwnie! Sprawia wrażenie ożywionej.
3.
Może nie wiecie, ale ubrania w kolorze miętowym należą do moich ulubionych :) Dlatego też ten zestaw podoba mi się najbardziej. Jest dziewczęcy ale dzięki dżetom na top'ie i listonoszce całość jest nieco drapieżna :)
4.
Ostatnia stylizacja jest bardzo zabawna. Obcisła spódnica w miętowo-różowe babeczki jest po prostu urocza :) Możecie się ze mną nie zgodzić, ale ten zestaw kojarzy mi się ze stylem Rihanny...

Na dziś to tyle z mojej strony :) Jeśli się podobało to śmiało skomentuj :) Do zobaczenia jutro! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz